1 jaar Buurtkamer succes

16 Mei 2019

Evaluatie eerste jaar Buurtkamer Dokkum: veel waardering en doorgaan

De buurtkamer in Dokkum mag alweer een jaar rekenen op steun en medewerking van onze vereniging. Na een korte evaluatie bleek dat de samenwerking zeer wordt gewaardeerd. Verschillende leden hebben al een bijdrage geleverd door op donderdagochtend aanwezig te zijn, waarbij een ieder op zijn eigen wijze een invulling geeft. Dat varieert van een goed gesprek tot een presentatie over producten of een muzikale ochtend. Onze inzet wordt erg gewaardeerd en daarom is besloten de samenwerking ook in het nieuwe clubjaar door te zetten. Wel vervalt in het tweede jaar onze wekelijkse aanwezigheid. Vanaf 3 oktober is een Rotary-lid iedere eerste donderdag van de maand aanwezig, op die donderdag doet Rotary "iets".
Er staan in de zomerperiode alweer een aantal leuke uitjes gepland zoals een boerderij excursie en een bezoek aan een visrestaurant. Ook de SInt en de Kerstman komen weer langs. Kortom: voor elk wat wils en gezien de positieve reacties gaan we zeker door.